لوگو بنیاد صحیفه

شروح صحیفه

کتاب شناسی صحیفه

 متون صحیفه سجادیه

متن و ترجمه صحیفه سجادیه

صحيفه سجاديه (ترجمه خانم فاطمه احمدی)  

آموزه‌ های مهدوی

تدریس‌ها

صحیفه سجادیه

شرح صحیفه

Search
تقدیر

تقدیر از عوامل برنامه خانه ای در کوچه فردوس

تقدیر از عوامل

با حضور مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در شبکه جام جم، از عوامل مجموعه خانه ای در کوچه فردوس قدردانی شد.

تقدیر

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی وافی، رئیس بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در دیدار با مدیر شبکه جهانی جام جم از تلاش ها و زحمات این شبکه در راستای بیان معارف صحیفه سجادیه در قالب برنامه خانه ای در کوچه فردوس تقدیر و تشکر کرد .

سخنان مدیر شبکه جام جم

در این دیدار حسن ملکی مدیر شبکه جام جم با بیان ویژگی مخاطبان این شبکه از علاقه وافر ایرانیان خارج از کشور به مناسک و مناسبتهای مذهبی از جمله ماه مبارک رمضان، محرم و صفر ، اربعین و سایر مناسبتهای مذهبی گفت و با بیان لزوم برنامه سازی بر اساس ماموریت شبکه جهانی جام جم مبتنی بر متن و محتوای ارزنده هنری و فرهنگی در قالب های متنوع ، برنامه خانه ای در کوچه فردوس را از بهترین برنامه های این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان نام برد. حسن ملکی مدیر شبکه جام جم در ادامه از تمایل و علاقه شبکه به همکاری با نهادهای دینی و فرهنگی برای تهیه محتوای ناب بر پایه مضامین دینی مندرج در ادعیه و زیارات گفت و مقرر شد همکاری با بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در تولید برنامه ها ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین وافی

همچنین حجت الاسلام و المسلمین وافی، با اشاره به امتیازات و ویژگیهای برنامه خانه ای در کوچه فردوس بیان داشت که این بنیاد با بهره گیری از ظرفیت های خود می تواند در تهیه و تولید این گونه برنامه ها با شبکه جام جم همکاری داشته باشد.
در پایان این جلسه از عوامل برنامه خانه ای در کوچه فردوس با اهدای هدایایی تقدیر بعمل آمد.
خانه ای در کوچه فردوس در گروه معارف شبکه جام جم با مدیریت پیام ابراهیم پور و تهیه کنندگی محمد تربتی طرقبه ، طراحی و سردبیری علیرضا لک و اجرای شهرام شکیبا و ستاره سادات قطبی و دیگر بازیگران ، در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری در 30 قسمت 60 دقیقه ای، تولید و پخش شد.

لینک بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
اشتراک در خبرنامه