لوگو بنیاد صحیفه

شروح صحیفه

کتاب شناسی صحیفه

 متون صحیفه سجادیه

متن و ترجمه صحیفه سجادیه

صحيفه سجاديه (ترجمه خانم فاطمه احمدی)  

آموزه‌ های مهدوی

تدریس‌ها

صحیفه سجادیه

شرح صحیفه

Search

هم زمان با ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش، پویشهای نهضت ملی صحیفه خوانی انجام می گیرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
هم زمان با ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش، پویشهای نهضت ملی صحیفه خوانی انجام می گیرد.

در ایام با برکت ماه مبارک رمضان، بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه، درصدد برپایی پویشهای اجتماعی مرتبط با صحیفه سجادیه را راه اندازی نموده است
این پویشها در حقیقت ادای دین و حقی است که ما از صحیفه سجادیه بر گردن خود داریم و با فعالیت در این عرصه، کمک می کنیم تا سازمانها و نهادها نتیجه گیری سریعتر و رشد مثبت را در رسیدن به برنامهها و اهداف خود در ائن راستا شاهد باشند.
پویش در واقع یک نوع اطلاعیه و دعوت نامه برای افراد در فضای مجازی است تا بدینوسیله شاهد توسعه فعالیت و مشارکت مردمی در فعالیت مورد نظر باشد.
از این رو، بنیاد در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه اقدام به راه اندازی چهار پویش #نهضت_صحیفه_خوانی، #من_صحیفه_میخوانم، #یاوران_صحیفه و #نذر_کتاب_صحیفه نمود.

#نهضت_صحیفه_خوانی به معنای اینکه ترویج فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه و قرار گرفتن این کتاب در سبد زندگی مردم خداجو و دریافت رزق و روزی مادی و معنوی از رزاق کریم.
#من_صحیفه_میخوانم به معنای اینکه در منازل، مساجد، هیئات، ادارات و … اقدام به خواندن صحیفه نموده و با تهیه فیلم و یا عکس و نوشتن گزارش مختصری از فعالیت خود در این رابطه و ارسال آن به آیدی ذیل و نشر آن توسط این بنیاد، دیگران نیز به این امر معنوی تشویق می شوند.
#هرخانه_یک_صحیفه به معنای اینکه در هر خانه و در کنار کتب مقدس قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه یک جلد کتاب گرانسنگ صحیفه سجادیه نیز قرار گیرد و در بین اعضای خانواده دست به دست شده و از فیوضات معنوی آن و ارتباط با خالق یکتا بهره کافی برده شود.
#یاوران_صحیفه به معنای اینکه هر کس و به هر طریق می تواند همچون نذر کتاب صحیفه، هدیه مالی از جریان نهضت ملی صحیفه خوانی، کمک و حمایت به بیان کننده و گوینده صحیفه در محافل خصوصی و عمومی و حتی طراحی پوستر و … انجام دهد تا دیگران نسبت به این مهم ترغیب و تشویق شوند.
#نذر_کتاب_صحیفه به معنای اینکه با هدیه دادن این کتاب عزیز به فرزندان، دوستان، همکاران، کتابخانه ها و … دیگران را نسبت به این امر مهم فرهنگی که خود نوعی احترام به مقام شامخ امام زین العابدین علیه السلام است ترغیب و تشویق نمایید، به امید اینکه حضرت خود نیز عنایتی به ما بنمایند.
در این راستا می توانید با واریز هدایا و نذورات خود به شماره کارت مجازی 6037691990286809 به نام مؤسسه فرهنگی صحیفه سجادیه نور اقدام نموده و در شبکه اجتماعی ایتا به آیدی ذیل و یا به شماره همراه مذکور در ذیل این نوشتار، نیت خود را بیان فرمایید.
دومین فعالیت بنیاد در نشر و ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی تهیه کتاب صحیفه سجادیه و توزیع آن با یارانه پرداختی بنیاد است که جهت تهیه کتاب می توان درخواست خود را در شبکه اجتماعی ایتا به آیدی ذیل و یا به شماره همراه مذکور در ذیل این نوشتار، ارسال نمایید.
آیدی بنیاد در شبکه اجتماعی ایتا https://eitaa.com/khanekhorshid
شماره تلفن همراه بنیاد 09907634976

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
اشتراک در خبرنامه