لوگو بنیاد صحیفه

شروح صحیفه

کتاب شناسی صحیفه

 متون صحیفه سجادیه

متن و ترجمه صحیفه سجادیه

صحيفه سجاديه (ترجمه خانم فاطمه احمدی)  

آموزه‌ های مهدوی

تدریس‌ها

صحیفه سجادیه

شرح صحیفه

Search

نشست سالانه فعالان و مبلغان صحیفه سجادیه در مسجد مقدس جمکران برگزار گردید

 به گزارش خبری مفتاح روز پنج شنبه صبح نشست سالانه فعالان و مبلغان صحیفه سجادیه در مسجد مقدس جمکران برگزار گردید در این نشست که با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه و مسجد مقدس جمکران تشکیل گردیده بود تعدادی از اساتید و فعالان در این عرصه حضور داشتند


در ابتدای این نشست مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه بیان داشتند این نشست  اختتامیه ویژه برنامه های ایام میلاد امام سجاد علیه السلام نیز می باشد، که گزارش مبسوط این ویژه برنامه ها در سایت بین الملی صحیفه سجادیه موجود می باشد.
حجت الاسلام مرتضی وافی افزودند در ایام ولادت امام سجاد علیه السلام اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه صحیفه سجادیه کرده اند که با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان مواجه شده است.


در ادامه استاد بهرام پور ضمن توضیح در خصوص ترجمه و شرح صحیفه سجادیه که به زودی به چاپ خواهد رسید به نکات جالب و نغز در صحیفه سجادیه پرداختند.
سپس حجت الاسلام میرکتولی در خصوص برداشت صحیح  و دقیق از صحیفه سجادیه باید به جریان شناسی زمان حیات ایشان پرداخته شود. و ضمن خواندن فرازهایی از صحیفه سجادیه به بیان جایگاه حمد الهی پرداختند.


حجت الاسلام استاد اعوانی که در این جلسه حضور داشتند به بیان جهاد تبین در آیه 52 سوره فرقان پرداختند و راهکارهایی در خصوص ترویج صحیفه سجادیه پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام فؤادیان به بیان داستان رسیدن صحیفه سجادیه به مجلسی اول پرداختند و بیان داشتند صحیفه سجادیه پر از نکات جذاب جدید و نو می باشد.
این نشست یک مهمان ویژه داشت آقای سید جمال الدین نماینده ویژه عتبه حسینیه که با توضیح مختصری در مورد معتمر پرداختند.


در پایان نیز با رونمایی از پوستر جشنواره ملی صحیفه سجادیه با نام (زین العباد) از این اثر رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
اشتراک در خبرنامه