لوگو بنیاد صحیفه

شروح صحیفه

کتاب شناسی صحیفه

 متون صحیفه سجادیه

متن و ترجمه صحیفه سجادیه

صحيفه سجاديه (ترجمه خانم فاطمه احمدی)  

آموزه‌ های مهدوی

تدریس‌ها

صحیفه سجادیه

شرح صحیفه

Search

تولید اپلیکیشن زین‌العباد در قم آغاز شد

خبرگزاری مفتاح به نقل از خبرگزاری جوان قم :
حجت‌الاسلام مرتضی وافی با اشاره به نهایی شدن تفاهم‌نامه میان بنیاد صحیفه سجادیه و مرکز اطلاع‌رسانی آل‌بیت (ع) گفت: این تفاهم‌نامه با حمایت دفتر مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت‌الله سید علی سیستانی و به همت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده ایشان در ایران در آستانه اعیاد شعبانیه منعقد شد.

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با اشاره به تولید اپلیکیشن زین‌العباد به عنوان یکی از بخش‌های تفاهم‌نامه مذکور گفت: تولید محتوی این نرم‌افزار تلفن‌همراه بر عهده بنیاد صحیفه سجادیه است.

حجت الاسلام وافی زین‌العباد را یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های موبایلی در مورد امام سجاد (ع) دانست و گفت: در مورد اسم این اپلیکیشن بررسی‌های بیشتری در حال انجام است، و به میمنت میلاد امام سجاد (ع) نیز طراحی و برنامه‌ریزی برای تولید این محصول شروع شد.

مدیر بنیاد صحیفه سجادیه در ادامه گفت: امیدواریم نخستین فاز تولید این اپلیکیشن در ذیل تفاهم‌نامه فوق و در جشنواره صحیفه سجادیه که ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، رونمایی و در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

حجت الاسلام وافی در ادامه ابراز امیدواری کرد که بنیاد صحیفه سجادیه بتواند با صاحبان اندیشه و نخبگان تفاهم‌نامه‌ها و حرکت‌های خیلی خوبی را داشته باشد.

مدیر بنیاد صحیفه سجادیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی نشست‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ولادت امام سجاد (ع)  گفت: تاکنون ۲ نشست علمی و دانشگاهی را قطعی کردیم که نخستین آن با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد که هفدهم اسفندماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام وافی موضوع این نشست را بررسی فراز‌ها و معارف رساله حقوق امام سجاد (ع) عنوان کرد و گفت: رساله گهربار و پرمضمون حقوق امام سجاد (ع)، مانند یک اساس‌نامه و برنامه‌دقیق حقوق است، که دنیای امروز می‌تواند به آن بپردازد.

مدیر بنیاد صحیفه سجادیه گفت: اطلاعات مربوط به این نشست و همچنین لینک ارتباط مجازی آن در سایت دانشگاه ادیان قرار دارد، همچنین دنبال این هستیم که اینستاگرام بنیاد صحیفه سجادیه را فعال کنیم و پخش زنده را از این طریق هم داشته باشیم.

حجت الاسلام وافی با اشاره به تدارک یک برنامه رادیویی تحت نام بهاری‌ترین نَفَس گفت: موضوع این برنامه، صحیفه سجادیه و تاثیر این کتاب بر زندگی است که روز ولادت این امام بزرگوار ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه از طریق رادیو قم به روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
اشتراک در خبرنامه