لوگو بنیاد صحیفه

شروح صحیفه

کتاب شناسی صحیفه

 متون صحیفه سجادیه

متن و ترجمه صحیفه سجادیه

صحيفه سجاديه (ترجمه خانم فاطمه احمدی)  

آموزه‌ های مهدوی

تدریس‌ها

صحیفه سجادیه

شرح صحیفه

Search

اپلیکیشن زین‌العباد در قم رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری مفتاح به نقل از خبرگزاری  شبستان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی امروز در نشست خبری با گرامیداشت اعیاد و به ویژه سالروز میلاد حضرت امام سجاد(ع) در این ایام اظهار داشت: در این هفته ویژه برنامه‌های ولادت امام سجاد (ع) را در پیش داریم، از جمله انتشار اولین سالنامه با موضوع نیایش منتشر می‌شود.

 

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه افزود: در این سالنامه معرفی صحیفه سجادیه و سایت‌های فعال در این زمینه، سخنان مراجع و بزرگان پیرامون زندگی امام سجاد(ع)، دعاهایی متناسب با این ایام و و مترجم‌های صحیفه سجادی وجود دارد.

 

وی بیان کرد: همچنین مسابقه‌ای با محوریت کتاب تمنای کمال شامل شرح دعای مکارم الاخلاق تالیف محمدجواد حاج علی اکبری برگزار می‌شود که در این کتاب با توجه به تاکیدات رهبری در گام دوم انقلاب در خصوص اخلاق به این موضوعات پرداخته شده و سوالاتی نیز در کتاب در محور روز ولادت مطرح شده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین وافی عنوان کرد: همچنین مسابقه ای با مسارکت اداره نماز و قرآن مسجد مقدس جمکران با عنوان سلسله مسابقات “پر پرواز ماست”با محوریت بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کتاب “کتاب ماه و راه”نیز شامل شرح دعای 44 صحیفه سجادیه است که به زبان ساده به علاقه‌مندان معرفی می‌شود، ضمن اینکه مسابقه‌ای در خصوص شناخت و ترویج صحیفه سجادیه با بارگزاری ۱۰ فایل صوتی در سایت مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

 

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه تصریح کرد: در مجموع این مسابقات و برنامه ها تحت عنوان پر پرواز ماست که برگزاری نشست شبکه‌های هیات و تشکل‌های دینی و نشست مبلغان و فعالان صحیفه سجادیه از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

 

وی گفت: در روز سه شنبه هفدهم اسفندماه، نشست هیئت و تشکل‌های مذهبی قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، همچنین با همکاری دانشگاه ادیان مذاهب میزبان نشستی با موضوع بررسی فرازها و معارف رساله حقوق امام سجاد(ع) هستیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین وافی در خصوص آغاز تولید اپلیکیشن زین‌العباد در قم بیان کرد: طراحی و برنامه‌ریزی تولید اپلیکیشن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام زین العابدین (ع) است که در تفاهم‌نامه‌ای، تولید محتوای این نرم‌افزار تلفن‌همراه بر عهده بنیاد صحیفه سجادیه است.

 

وی عنوان کرد: زین‌العباد یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های موبایلی در مورد امام سجاد (ع) است و در ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد.

 

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه همچنین از نهایی شدن تفاهم‌نامه میان بنیاد صحیفه سجاد و مرکز اطلاع‌رسانی آل‌بیت(ع) خبرداد و خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه با حمایت دفتر مرجع عالیقدر آیت‌الله سید علی سیستانی و به همت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده ایشان در ایران در آستانه اعیاد شعبانیه منعقد شده است.

 

وی بیان کرد: در روز ولادت امام سجاد(ع) یک برنامه رادیویی تحت نام بهاری‌ترین نَفَس با موضوع صحیفه سجادیه و تاثیر این کتاب بر زندگی ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه از طریق رادیو قم به روی آنتن می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
اشتراک در خبرنامه