لوگو بنیاد صحیفه

شروح صحیفه

کتاب شناسی صحیفه

 متون صحیفه سجادیه

متن و ترجمه صحیفه سجادیه

صحيفه سجاديه (ترجمه خانم فاطمه احمدی)  

آموزه‌ های مهدوی

تدریس‌ها

صحیفه سجادیه

شرح صحیفه

Search
امام زین‌العابدین، امام سجاد، امام سجاد؛ امام حماسه و جهاد، بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه، بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه، بنیاد صحیفه سجادیه، دعاهای امام سجاد، صحیفه سجادیه، صحیفه‌پژوهی، کنگره ملی هنری ـ رسانه‌ای زین‌العباد، مرتضی وافی

برگزاری نشست «امام سجاد؛ امام حماسه و جهاد»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد صحیفه سجادیه به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی، مدیر بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه، ۹ شهریورماه در نشست خبری بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با اصحاب رسانه که در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، بیان کرد: امام سجاد(علیه‌السلام) در سال‌های اخیر و به‌ویژه در نگاه بزرگان از جمله رهبر معظم انقلاب «امام حماسه» مطرح شده است، پس از واقعه کربلا این بازسازی و برگرداندن روحیه سرزندگی در آن زمان به شدت مورد نیاز بود و نهضت علمی امام سجاد در اوج مصائب، تربیت شاگردانی در حوزه قرآن و حدیث، مبارزه با حکام جور و پاسداشت مقام امامت و بزرگداشت عاشورا را دنبال کرد و حضرت در راه ادامه نهضت کربلا کوتاه نیامدند و این نشان‌دهنده همان روحیه جهاد و ایستادگی است.

وافی ادامه داد: همچنین شاهد حضور نماینده بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه در کارگروه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور هستیم؛ بخشی از جریان این جشنواره مربوط به حفظ مفاهیم و معارف صحیفه سجادیه و دعاخوانی تا انس جوانان را با صحیفه بیشتر می‌کند.

 

گزارش تصویری نشست خبری رییس بنیاد صحیفه سجادیه با اصحاب رسانه

 

وی افزود: کنگره ملی هنری ـ رسانه‌ای زین‌العباد در اسفندماه برگزار می‌شود که دبیرخانه آن در قم است؛ در آینده فراخوان این جشنواره اعلام می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۵۳۲۹۲۹۲۰۶ تماس بگیرند. همچنین تجلیل از خبرنگاران موفق پیرامون مباحث و مفاهیم امام سجاد یکی از بخش‌های این جشنواره است.

مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه گفت: همچنین نشست «امام سجاد(علیه‌السلام)؛ امام حماسه و جهاد» با همکاری سازمان تبلیغات استان قم، مسجد جمکران، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم و مؤسسه خانه خورشید فردا، رأس ساعت ۱۸ کنار درب ۶ مسجد مقدس جمکران با حضور ائمه جماعت و فعالان فرهنگی مساجد استان قم برگزار می‌شود که اولویت حضور با مساجد به نام امام سجاد(علیه‌السلام) بوده است؛ در این نشست هدایای فرهنگی بین مساجد توزیع می‌کنیم که مجالس به نام امام سجاد(علیه‌السلام) در مساجد حاضر در نشست به‌صورت مفهومی‌تر برگزار شود. همچنین در این مراسم شاهد رونمایی از اولین ترجمه پرتقالی صحیفه سجادیه هستیم.

 

امام زین‌العابدین، امام سجاد، امام سجاد؛ امام حماسه و جهاد، بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه، بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه، بنیاد صحیفه سجادیه، دعاهای امام سجاد، صحیفه سجادیه، صحیفه‌پژوهی، کنگره ملی هنری ـ رسانه‌ای زین‌العباد، مرتضی وافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
اشتراک در خبرنامه