لوگو بنیاد صحیفه

شروح صحیفه

کتاب شناسی صحیفه

 متون صحیفه سجادیه

متن و ترجمه صحیفه سجادیه

صحيفه سجاديه (ترجمه خانم فاطمه احمدی)  

آموزه‌ های مهدوی

تدریس‌ها

صحیفه سجادیه

شرح صحیفه

Search
امام زین‌العابدین، امام سجاد، بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه، بنیاد صحیفه سجادیه، ثامن تی‌وی، شبکه تلویزیونی ثامن، صحیفه سجادیه، محمد کاشانی، مرتضی وافی

بازدید مدیران بنیاد صحیفه سجادیه از شبکه ثامن تی‌وی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد صحیفه سجادیه، در آستانه میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام جمعی از مدیران بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه در محل شبکه ثامن تی‌وی حضور یافتند و و با مسئولان آن دیدار کردند.

مدیران مجموعه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شبکه ماهواره‌ای جهت عقد تفاهم‌نامه و تولید کارهای مشترک گفتگو کردند.

در این بازدید حجت‌الاسلام مرتضی وافی مدیر بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه در خصوص فعالیت‌های این مجموعه در سه بخش صحیفه سجادیه، امام حسین علیه‌السلام و عاشوراپژوهی و مهدویت مطالبی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام محمد کاشانی در آغاز صحبت‌های خود بیان داشتند هدف ما در شبکه ثامن تی‌وی طبق فرموده امام رضا علیه‌‌السلام رساندن محاسن کلام اهل بیت علیهم‌السلام به غیرمسلمان‌ها است و در این راستا تحقیقات و پژوهش‌های بسیار گسترده‌ای صورت گرفته است. همچنین یکی از فعالیت‌های این شبکه تعامل با مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی است که صدور گواهی‌های مشترک با دانشگاه‌های کانادا و آمریکا نمونه‌ای از این تعاملات است.

در ادامه مدیر شبکه ثامن تی‌وی پیشنهاد ضبط یک دوره شرح کامل صحیفه سجادیه به زبان انگلیسی را ارائه دادند. مدیر بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه ضمن استقبال از این پیشنهاد توضیحاتی در مورد قالب اجرایی تولید اثر و توصیه به استفاده از روش‌های جدید بیان کردند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید تا جهت همکاری‌ها و تعاملات بیشتر تفاهم‌نامه‌ای به امضای دو طرف برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
اشتراک در خبرنامه