لوگو بنیاد صحیفه

شروح صحیفه

کتاب شناسی صحیفه

 متون صحیفه سجادیه

متن و ترجمه صحیفه سجادیه

صحيفه سجاديه (ترجمه خانم فاطمه احمدی)  

آموزه‌ های مهدوی

تدریس‌ها

صحیفه سجادیه

شرح صحیفه

Search

نشست صمیمی مدیرعامل بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با جمعی از هیأت‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین وافی مدیر عامل بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه در جمع فعالان عرصه فرهنگی و اعضای بنیاد و جامعه ایمانی مشعر خاطر نشان ساخت: حمایت از مروجان صحیفه سجادیه در هیأت‌های مذهبی باید صورت بگیرد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه گفت: این بنیاد و جامعه ایمانی مشعر آمادگی دارند تا حمایت‌های لازم را از مروجان دعای صحیفه سجادیه در هیأت‌های مذهبی داشته باشند و جلسات آموزشی مرتبط را در استان‌ها و شهرهای مختلف برگزار کنند.

به گزارش جامعه ایمانی مشعر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی در چهارمین نشست ملی جمعی از هیأت‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا صلی الله علیه و آله برگزار شد، با بیان اینکه از نظر محتوایی در حوزه دعا و ادعیه در هیأت‌های مذهبی شاهد خلاهایی هستیم، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دعاها صحیفه سجادیه است که در هیأت‌های مذهبی از آن غافل شده‌ایم و باید بیشتر به آن توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بنیاد صحیفه سجادیه و جامعه ایمانی مشعر آمادگی دارند تا حمایت‌های لازم را از مروجان دعای صحیفه سجادیه در هیأت‌های مذهبی داشته باشند و جلسات آموزشی مرتبط را در استان‌ها و شهرهای مختلف دنبال کنند.

مدیرعامل بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی صحیفه سجادیه موجب استحکام درونی افراد می‌شود، مطرح کرد: همانطور که رهبری نیز اشاره کردند در جامعه‌ای که صحفیه سجادیه به جایگاه اصلی خود برسد، این جامعه به جایی می‌رسد که هیچ ترفندی توسط دشمن در آن کارساز نخواهند بود.

وی بر لزوم ترویج آموزه‌های صحفیه سجادیه در میان اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: هیأت‌های مذهبی به‌عنوان مکتب درس اهل‌بیت(ع) بستر مناسبی برای انتقال آموزه‌های صحیفه سجادیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
اشتراک در خبرنامه